Jeśli zamówienie zostało złożone, zweryfikowane i przetworzone pomyślnie, powinni Państwo otrzymać automatyczne potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Jeśli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia, zalecamy skontaktować się bezpośrednio z nami, abyśmy mogli sprawdzić jego status dla Państwa. Możliwe, że zamówienie po prostu nie powiodło się. Mogło się także zdarzyć, że adres e-mail podany przez Państwa był niepoprawny.
Potwierdzenie zamówienia i / lub informacje o śledzeniu przesyłki zostaną wysłane do Państwa e-mailem w ciągu najbliższych 48 godzin. Uprzejmie prosimy o odczekanie 48 godzin na potwierdzenie zamówienia lub informacje o śledzeniu przesyłki przed skontaktowaniem się z nami. W przypadku gdy z Państwa konta zostały pobrane środki, można być pewnym, że Państwa zamówienie się powiodło.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.