Nie otrzymałeś zakupionego produktu? Sprawdź czy wykonałeś  wszystkie kroki.

dodaj do koszyka -> zatwierdź zamówienie -> opłać (na stronie koszyka lub P24.pl) -> po wpłacie zostaniesz przekierowany na stronę z zamówieniem.

Klient wybiera Przelewy24 przy kasie
Klient zostaje przekierowany do serwisu Przelewy24 i wybiera bank
Klient wprowadza poświadczenia konta
Klient kończy proces autoryzacji
Klient zostaje powiadomiony o zakończeniu płatności
(Opcjonalnie) Klient wraca do witryny firmy w celu potwierdzenia płatności

Przykro nam poinformować, ale zdarza się ze nie otrzymamy z systemu płatności internetowych potwierdzenia płatności.

Czasem w celu bezpieczeństwa, np. przy słabym internecie, lub długim czasie potwierdzenia w telefonie, płatność nie zostaje zrealizowana. W związku z tym zamówienie zostało anulowane.

A pieniądze  zostaną zwrócone na konto do 3 dni roboczych. Jeśli w Państwa ocenie dokonali Państwo płatności prosimy postępować według jednej z opcji opisanych poniżej.

Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd i np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, możesz ponownie dokonać zakupu.

W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale nie udało się zakupić przedmiotu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Dlaczego moja karta została odrzucona podczas realizacji transakcji?

Spróbuj skorzystać z następujących rozwiązań:

  • Zaktualizuj dane do płatności dotyczące tego zamówienia
  • Skontaktuj się z bankiem w celu autoryzacji transakcji
  • Sprawdź, czy mieścisz się w dziennym limicie płatności
  • Zarejestruj przedpłaconą kartę kredytową
  • Skorzystaj z innej metody płatności

Jeśli żadna z tych opcji nie pomogła, skontaktuj się ze swoim bankiem lub wystawcą karty w celu uzyskania dodatkowej pomocy.

Zapłać przez PayPal

Płatności kartą można dokonać również przez PayPal. Jeśli korzystasz z serwisu PayPal, skontaktuj się z nim bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowych informacji lub wybierz inną metodę płatności (jeśli jest dostępna).

Skontaktuj się z bankiem w celu autoryzacji transakcji

Bank mógł oznaczyć transakcję jako nieoczekiwaną aktywność na Twoim koncie. Czasami dzieje się tak w przypadku pierwszych zamówień lub transakcji na duże kwoty – niezależnie od ilości środków na koncie czy limitu kredytowego.

Bank może wymagać Twojej ustnej autoryzacji w celu zatwierdzenia tej transakcji.

Sprawdź, czy mieścisz się w dziennym limicie wypłat lub płatności

Większość banków ustala limity dotyczące tego, ile pieniędzy można pobrać lub przelać jednego dnia. Kiedy osiągniesz ten limit, bank może zablokować dalszą aktywność na koncie — niezależnie od kwoty posiadanych na nim środków.

Bank może wymagać złożenia wniosku o zwiększenie limitu wydatków w celu zrealizowania danej transakcji.

Jeśli próbujesz zapłacić za produkty z wielu sklepów jednocześnie, Twoja karta debetowa lub kredytowa odczyta to jako jedną transakcję. Dlatego jeśli karta zostanie odrzucona, nie uda się dokończyć całej transakcji. Jeśli osiągniesz wyznaczony przez bank limit, możesz spróbować zmniejszyć kwotę transakcji.

Użyj innej metody płatności

Jeśli nie uda Ci się w odpowiednim czasie rozwiązać problemu z płatnością z pomocą banku, zachęcamy do użycia innej karty lub metody płatności.